30.04.2009

România Harta drumuri nationale si europene

*=* Drum bun *=*

3 comentarii:

Anonim spunea...

futuva an gura nu aveti o harta cu drumurile nationale pe care sa se vada ceva numa pa aia care vo lasato ceausescu sugalailor

nartip spunea...

-comentariul este trimis-postat aici- azi 10 aug.2009,la ora 15:38,de catre acelasi individ care se autodenumeste "anonim" pentru ca el doar asa are curaj sa se exprime -dupa cum se observa- si care se pretinde si ca ii cunoaste pe sefii de la "comunitara",in alt comentariu trimis odata cu acesta,la "cum circulam" tot pe acest blog.e loc sub soare pentru toti.si aici...
**************************************
-Am un secret pe care-l spun si pentru cei care se exprima astfel.Profesorul Titeica scria la tabla pentru cei care veneau nepregatiti,cu mana stanga.Sau,pentru altii care se credeau mai mult decat erau,scria cu majuscule.
-Observati ca eu scriu cu minuscule...dovada ca am invatat ceva de la dansul.Inclusiv toleranta si intelegerea pentru toti si toate...Sa avem sanatate,ca restul mai cumparam...

nartip spunea...

-Iar academicianul Grigore Moisil,s-a dus la un habarnist dar fudul student si l-a sarutat pe frunte spunandu-i:mergi acasa la mumata si sa-i spui ca eu te-am pupat pe cur,ca asta al tau nu-i cap...