10.07.2009

Cum circulăm şi pe unde,în Medgidia,vezi >>> aici...

-Pe str.Călugăreni,NU se "luminează".Prea mulţi șmecheri locuiesc pe această stradă și fiecare "mușcă" din trotuarul deja foarte îngustat până v-a ajunge strada o potecă...
-După cum se desfăşoară viaţa în oraş,se pare ca suntem asediaţi de nişte haidamaci care distrug tot ce mai este în picioare.Parcul este parcare pentru maşinile şmecherilor.Ei conduc oraşul,ei îl distrug,în favoarea afacerilor proprii...iar noi "trăim cu drag" în Municipiul-!?!- Medgidia-

-Pe data de 16 iulie 2009,la ora 12:04,doi politişti comunitari au ieşit din această cârciuma mestecând inca.Probabil mâncaseră ceva.Au trecut exact pe traseul filmat şi nu i-a "deranjat" ceeace au văzut.Pe ei nu i-am filmat pentru că nu şi-au exercitat atribuţiile de serviciu,deci nu meritau...

-Faţă în faţă,florile din iarbă ale toamnei şi..."florile"de pe alei şi de peste iarbă,ale nesimţirii unora .

=^= -Aici,acest mancator de bani publici-politist rutier-,ce legi apara,ce fel de circulatie supravegheaza?Spatiul verde nu e si pentru el?Jaf in frunte cu cei pe care-i platim ca sa nu fie asa.Ce fel de "ordine publica" respecta si apara el?-21 iulie 2010-
                                   
 
ămas la o masă,unde erau mai mulţi indivizi,unul in civil -probabil şeful lor(?)-a strigat la mine "băi comunistule" şi alte tâmpenii,ca şi cum ar fi vrut să-mi spună uite ce facem noi cu munca voastră...adică işi bat joc de parc.El...capitalistu' de azi şi cei cărora le linge el blidele.De regulă,aşa se comportă veneticii,cei care nu au construit nimic pe aici si nici de pe unde vin...deaceea azi în parc la noi "cresc" maşini şi nu flori.
 
Lege nr. 371 din 20/09/2004 (Lege 371/2004)privind infiintarea, organizarea si functionarea Politiei Comunitare Publicat in Monitorul Oficial nr. 878 din 27/09/2004
 
nartip

17 comentarii:

Anonim spunea...

Imi cer scuze in numele colegilor mei de la politia comunitara. si doresc sa va demostrez ca ceea ce ati surprins dv pe pelicula nu ne caracterizeaza. totodata va rog insistent sa postati si alte aspecte ce privesc activitatea politiei comunitare Medgidia.ATRIBUTIILE ACESTEI INSTITUTII LE PUTETI STUDIA DIN LEGEA 71/2004
CU RESPECT DANIEL

Anonim spunea...

SCUZE LEGEA 371/2004
DANIEL

nartip spunea...

-Legea trebuie citita si aplicata corect.concret/de catre cei abilitati si platiti pentru asta.Noi,ceilalti ca sa o cunoastem.Eu am -in principiu - un cult pentru institutiile statului si stiu sigur ca unitatea statala se mentine numai cu institutii loiale si nu superficialii care ies in strada impotriva sa.Respect institutia in sine,dar cu "anonimii"care o slujesc ajungand in strada sa protesteze impotriva sa,nu ma impac.
-Am avut speranta foarte mare in tineretul care ar fi avut posibilitatea sa invete mai mult in meserie si scapam de "mos teaca",dar pe mine m-ati dezamagit majoritatea,si de superficialitatea si ingamfarea voastra profita in primul rand unii din "mos teaca",care inca mai conduc,cat si altiii care au nimerit din greseala aici.
-Iar la modul general cei pusi pe faradelegi,care vad ca se pot "manifesta".Propun sa discutam pe viu si sa aprofundam -sa ne aprofundam -cunostintele in domeniu.Cu respect,
nartip

Anonim spunea...

aveti dreptate domnule nartip cei care conduc politia comunitara gen mos teca ar trebui schimbati

Anonim spunea...

domnule nartip as dori sa va indreptati atentia si catre cei de la politia municipala care spre deosebire de cei de la comunitara nu sunt vazuti pe strazile orasului

nartip spunea...

-Dragul meu,eu nu urmaresc pe cineva anume.Eu sunt un realist.Redau/arat ceeace vad si nu pretind ca detin adevarul absolut.Compar si pun in antiteza cu ce dau/am dat societatii si ce primesc in schimb,in lumina drepturilor mele legiferate.Legi pe care le comentez-eventual-dar nu le contest si le respect.Unitatea statala se mentine prin si cu institutii specifice platite din taxe si impozite.Si cum/deoarece noi toti formam statul,acele institutii sunt ale noastre,penru noi.Nu ne putem face fiecare dreptate si nici ordine nu putem face fiecare dupa bunul sau plac sau bun simt,chiar daca pleaca de la intentii bune.Si daca nici cei care trebuie sa faca in locul nostru ordine in viata noastra colectiva/publica nu o fac-in spiritul legii-atunci unde ajungem?Asa vad eu starile de fapt si dtale.ca politist nu ma adresez cu patima si ura,ci,ma adresez ca si celui caruia trebuie sa ma adresez.Vedeti atributiile pe care vi le-am adus pe blog si raspundeti-va singuri unde va situati vizavi de ele si ce-mi raspundeti mie/noua referitor la ele.
-Politia Municipala este de nivel republican acum si in cazuri in care ne sunt incalcate niste drepturi de catre cea comunitara,ne adresam aceleia...Local,noi suntem in relatii directe cu dv.conform conceptului descentralizarii si al autonomiei locale.Si spun astea toate nu pentru a da lectii cuiva,ci, pentru a ma explica pe mine celorlalti ca sa ma inteleaga corect in demersurile mele.In rest,sanatate si noroc tuturor,nartip

nartip spunea...

.Anonim spunea...
Imi cer scuze in numele colegilor mei de la politia comunitara. si doresc sa va demostrez ca ceea ce ati surprins dv pe pelicula nu ne caracterizeaza. totodata va rog insistent sa postati si alte aspecte ce privesc activitatea politiei comunitare Medgidia.ATRIBUTIILE ACESTEI INSTITUTII LE PUTETI STUDIA DIN LEGEA 71/2004CU RESPECT DANIEL-poate ar fi trebuit sa spună că mă roagă frumos,dar scrisul îl defineşte clar pe peopinent...no comment.

=^= Auuud?Ce spune ăsta? =^=

+Mutat aici de pe interfata.

Anonim spunea...

referitor la postarea din data de 16 de ce nu a-ti filmat si ag comunitari lasand loc de interpretare motiv pentru care sefii lor poate ii sanctioneaza pe altii nevinovati

Anonim spunea...

pentru cultura dumnevoastra acele masini parcheaza si stationeaza in parcul 1 mai cu stiinta primariei deoarece si dumnealor servesc masa in acea locatie

nartip spunea...

-Raspund unui "anonim"pentru ultima data.
=*=Vezi la prezentarea fimarii ca am scris de ce.
=*= Si printr'un pseudonim putem ramane tot anonimi,dar suntem "personalizati",individualizati,localizati intr'un fel mai onorabil.
=*="Cultura" mea stia asta si pe site-ul Primariei gasesti mesaj dat de mine Primarului in acest sens.Citeste si urmareste atent ce postez eu pe blog,ca sa putem schimba opinii in mod concis si la obiect.sanatate,
nartip

Anonim spunea...

ce mai faceti domnule nartip ce mai face politia comunitara cei care serveau masa in civil erau chiar sefii acestei institutii ce aveti de comentat?

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

nartip spunea...

-Astept foarte mult de la noua conducere.Cu un betivan ca ciobanu nici nu se putea altfel.Iar sef ii era un terchea berchea...

nartip spunea...

-Cine doreste sa-mi reproseze ca accept comentarii si de la "anonimi" sa afle ca chiar si cu cel mai pompos nume ales de unul si de altul nu poate sa redea decat -tot/numai-ceeace gandeste acela,iar cu adevarat anonim,aici pe internet,nu este nimeni.Si cunoscatorii stiu asta.Doar "anonimii"-unii- nu stiu.
-Doar ca unii bat saua ca sa priceapa iapa...si eu sper ca pricep...
nartip

nartip spunea...

-Acu,dupa ce bagai vreo 5000 roni in aceasta afacere de-mi facui izolatie termica la pareti si termopane la balcon,ce fac cu chitantele?
-Astept pana mi s-o albi ochii,asa cum am asteptat si cu calatoriile alea pe tren neefectuate pentru care mi-a dat guvernu' vrajala?
-Bunicu' spunea cum ca,politicianul este ca un porumbel;cat este jos,iti mananca din palma,si cand ajunge sus se "caca" pe tine.Ei,politicienii au vazut ca ne place "maraciuca" si ne dau ce ne place...iar la fapte...
-TVR,guvernul deconteaza din cheltuieli facute pentru izolare termica apartamente/locuinte...

Anonim spunea...

Então interessante este blog parece muito desenvolvido.........bom estilo:)
Muito agradável Continua deste modo !

GRIGORIU MARIN spunea...

Salut nea Nartip. Am vazut ca m-ati corectat cu videoclipul ERA. Nici eu nu-l probasem Credeam ca merge.