16.05.2010

-In "sat" la noi...si aici imi puteti scrie... direct >>> @

<<< ...pentru cei de la Primarie...si politia de toate felurile...
*Motto:[Dincolo de pãmânt si infinit, Cãtam sã aflu cerul unde vine. Si-un glas solemn atunci s-a auzit: "Si cerul si infernul sunt in tine".] -Si toate sunt in noi si noi suntem in toate,avem destule rele,mai facem de se poate... -De nu,lovim in semeni,puternic apasat,ca nu ne place gandul cel in arginti scaldat..."sarutul" dand aceluia ce mana el ti-a dat...

-Lasa orice speranta de a fi tu mai rau ca mine...nartip

Daţi aici jos,cu mouse-ul...ca sa vedeţi că viaţa e niere şi chişleag...cu don premar... iar daca va pricepeti,dupa ce se termina primul film acolo puteti vedea muuulte....

Apasa F11 pentru ecran complet.




-*- Maraciuca = vrajeala electorala,singura calitate a celor mai multi candidati politicieni.Iar noua alegatorilor ne place Maraciuca.Si...avem ce ne place...

-Ne cenzurat...>>>


-Aici in acest grupaj fotografic,cine incalca legea si cine mananca banii degeaba de la buget,pactizand cu infractorii?



 =^=-Dupa ce am asteptat 15 minute sa termine convorbirea,m-am asezat pe aceasta banca langa dansul,dandu-i buna ziua,la care mi-a raspuns continuand sa vorbeasca la telefon cu o femee.Vazand ca stau in mod "nesimtit"langa el,s-a ridicat si a mers unde se vede,continuand sa vorbeasca la telefon.Eu l-am deranjat.Masinile parcate pe spatiul verde,NU.Care dintre noi doi este cel nesimtit,daca eu nu eram in "exercitiul"functiunii pe bani publici,ci,doar un pensionar "aiurea" in parcul carciuma?





-La inceput fusera 19 consilieri,plecara 8 si ne "reprezentara" restu'...ultimu' pleca al de "fuse"...primar, dupa ce incerca el degeaba cu "negocierea","e o situatie" si toleranta...


=PS= Vedeti cat se "simt"de bine masinile lor in parc...la iarba verde.La un comentariu pe site-ul primariei,dl.primar imi raspundea ca incalca legea daca nu permite masinilor sa distruga spatiul verde din parc...!?!

-Astia sunt fostii pionieri,azi "marii"capitalisti care distrug cu manie proletara ce au cladit parintii lor...parcuri,case de cultura/camine culturale,fabrici,agricultura,irigatii...desi baza locuintelor lor o constituie blocurile "comuniste" care -inca- mai rezista "cioplitorilor" de toate categoriile sub nepasarea celor platiti sa aiba grija sa nu se petreaca asa ceva.

-Variatiuni,adaptari,interpretari,opinii si alte "culturi",cu noi "culturnici"...






-Vreti sa deveniti mercenari?... acilea e locu'... >>> 

10 comentarii:

nestedloop spunea...

Bună ziua.
Mulțumesc pentru comentariul pe care l-ați lăsat pe blogul meu.
Am observat că știți unele lucruri despre mine.. hehehe...
Ați putea sa imi spuneți și mie dacă ne cunoaștem de undeva...?

nartip spunea...

-Salut.Nu este asta calea noastra?De aici.La varsta mea,nu prea mai cunosc copii de altadata,acum oameni maturi,la facultate.Mai usor pot fi eu cunoscut/recunoscut de catre cei mai tineri.
-Si vad ca esti impetuos,pentru ca in timp ce iti raspundeam aci,eram anuntat ca ma "lovesti: cu inca un nou mesaj.Asa ca te salut de bun venit si fug sa vad ce ai mai scris.
nartip

nestedloop spunea...

Eu mă referisem în special la referința dumneavoastră către restanța mea la matematică, deoarece un număr limitat de persoane cunosc acest fapt. :)

În orice caz, am vazut astăzi blog-urile dumneavoastră și vreau să vă felicit din inimă, atât pentru inițiativa declarată de a promova limba română, cât și pentru că ați reușit să vă adaptați și să vă alaturați comunității informatice, lucru atât de rar din păcate, în Romania, printre persoanele de vârstă mai înaintată.

nartip spunea...

-aaaa...ma bagi la cheltuiala.vorba lu' nea marin-lucrez ceva si ma grabesc- simt ca ma mananca palmele si mi-e ca ma pagubesti de o pereche...glumesc.
-Una intrebata cum e noul ei gagic-de catre alte fete- le raspunde ca e prost si uituc.alea mor de curiozitate si cer lamuriri,pentru ca astia sezusera 3 zile in statiune,singurei.
-pai...e asa de prost ca nu stie unde sa-mi puie perna.mi-o pune sub fund in loc sa mi-o puna sub cap...iar uituc e asa de rau... ca uita sa se mai de jos.
-Uitucule.Ai scris despre teama cu matematica in blogul tau la revenire.Gata am treba.Pa.

nartip spunea...

La Medgidia, opozitia pune mai presus interesul politic decat al cetateanului


Luni, 31 august a.c., a avut loc şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Medgidia. Au fost prezenţi 18 consilieri, din totalul de 19, dar şapte dintre aceştia, membri ai PSD şi PDL, au părăsit sala, înainte de deshiderea şedinţei. Motivele invocate de aceştia au fost redactate într-o notă de protest, citită de doamna Luminiţa Vlădescu, prin care consilierii protestau pentru faptul că nu au fost anunţaţi la timp de şedinţă, şi pentru că intră târziu în posesia materialelor, neavând astfel timp suficient să le studieze şi analizeze. Deşi au fost convocaţi conform legii, cu cinci zile înainte de şedinţă, iar materialele au fost emise la timp, hotărârea premeditată a consilierilor PSD şi PD-L a fost irevocabilă. Cu toate că domnul primar a încercat să liniştească spiritele şi să-i calmeze pe consilieri explicându-le că se află în sală pentru a dezbate proiecte de interes cetăţenesc şi nu pentru a profita de orice situaţie sau motiv minor să găsească defecte şi să aducă critici administraţiei, cei opt consilieri au părăsit sala, înainte de a fi declarată deschisă şedinţa ordinară.

,,Este o situaţie ce ţine de acest sfârşit de an. Ceea ce se întâmplă în ţară în politică, se întâmplă şi la Medgidia, în Consiliul Local. Pentru motive minore, consilierii din opoziţie au încercat să creeze un prejudiciu de imagine actualei administraţii. Îmi pare rău pentru gestul lor de a părăsi sala, întrucât mandatul de consilier este pus în slujba cetăţeanului şi sunt uimit să văd că s-a ajuns la radicalizare. Pregătirea şedinţei a decurs în mod normal, legal, toţi consilierii fiind convocaţi cu cinci zile înainte de şedinţă, ei având timp suficeint să studieze materialele şi să sintetizeze”, a declarat la sfârşitul şedinţei domnul primar Marian Iordache.

Deoarece în sală au rămas 11 consilieri, anumite proiecte nu au putut fi supuse la vot. Din totalul celor 11 proiecte de pe ordinea de zi, doar şase au fost aprobate, restul fiind retrase de pe ordinea de zi, deoarece, conform Legii 215/2002, necesitau votul a două treimi din numărul consilierilor.

,,Consilierii PSD şi PDL ştiau că fără prezenţa lor nu pot fi supuse spre aprobare hotărâri legate de patrimoniu, care aduceau resurse la bugetul de stat, delegarea de servicii publice precum cel de transport în comun şi înfiinţarea serviciului public de gestionare a animalelor fără stăpân, care aduceau utilitate şi confort cetăţenilor, şi cu toate acestea au ales să boicoteze această şedinţă”, a mai afirmat domnul primar Marian Iordache. Cele cinci hotărâri retrase de pe ordinea de zi a şedinţei din 31 august vor fi dezbătute într-o şedinţă extraordinară, care va fi convocată săptămâna viitoare.

Dacă şase hotărâri au fost aprobate, cele cinci hotărâri care necesită votul a două treimi din consilieri vor fi dezbătute într-o şedinţă extraordinară, însă amânarea şi întârzierea lor nu face decât să îngreuneze bunul mers al lucrurilor în Medgidia, iar singurii prejudiciaţi sunt cetăţenii, care mai au încă de aşteptat până vor avea un serviciu de transport civilizat şi un serviciu de adăpostire a animalelor. Conducerea Primăriei Medgidia asigură toţi locuitorii oraşului că va face demersurile şi eforturile necesare pentru a rezolva aceste probleme într-un timp cât mai scurt.
***************************
-Primit prin buletinul de stiri de la Primarie.
nartip








Anunturi


Festivalul Dan Spataru


Presa


Proiecte

nartip spunea...

=*= -Azi 22 ian.2010 am fost sunat la telefon de catre o persoana de sex femenin al carei nume nu l-am retinut deoarece vorbea foarte nervos si tremurat.Am retinut ceva de genul "alfa media"!?!Mi-a reprosat ca am pus un clip pe blog cu aprecierea/opinia mea despre emisiunile acestui post.
-Opinia mea se referea la produsul postului si "pretentia" manifestata de a cere eu consumator de media ca respectivul post tv sa fie introdus in grila de catre difuzorul prin cablu.
-Opinia mea este ca nu ma satisfac emisiunile acestui post prin modul de realizare si ca nu-l doresc in grila.Adica,dansii au manifestat public opinia lor de a se introduce in grila cu ajutorul consumatorului -manipulare in interes privat-si nu prin negocieri cu furnizorul,iar convingerea mea a utilizatorului sa fie facuta cu emisiuni care sa ma determine la acceptarea sa in grila.
=*= Este in acest caz un "schimb"de opinii in mod public,iar punctul meu de vedere este clarificat in plus si prin mentiunea ca nu cunosc personal pe cineva de acolo-de la dvs- si nu am nimic de impartit cu cineva,nici-un litigiu.
-Doamna respectiva,in mod nervos,m-a amenintat cu un proces si mi-a inchis telefonul.Nu am apucat sa spun un cuvant,desi am incercat.Daca accepta un dialog si nu-mi impunea doar amenintarea cu un proces,poate ca ar fi avut argumente sa ma determine sa accept ca ma insel in OPINIA mea,dar nu s-a facut astfel decat confirmarea acelei "tafne" si "impertinente"pe care le mentionez in comentariul la clipul respectiv-am primit mai multe telefoane tafnoase si impertinente pana acum,-ex.0763936649--.
=*= Intr-un schimb de opinii -aici-,eu am spus ce am avut de spus ca opinie a mea,dansa pe a dansei.ORI eu ma refer la produsul media al acestui post,inclusiv cititul scolaresc al stirilor,dar cu deosebire acele clip-uri afisate/produse neprofesional.Sau la stilul de filmare al operatorului acestui post.
=*= Pentru procesul cu care sunt amenintat,nu-mi reprosez nimic rautacios si fac mentiunea ca atunci cand am fost sunat chiar ma uitam la acest post si apreciam placut modul schimbat in conceperea clip-urilor-in bine-,desi se mai pastreaza tenta de "inecat" in "floricele" a mesajului.INCLUSIV schimbarea aspectului acestui site -canal youtube-este de salutat.In locul aceluia al postului tv.inecat in fond negru,facut parca de un copil de cl.a X a.
-IN CONCLUZIE,eu cred ca chiar invitarea mea la o discutie in direct,in mod privat,ar fi lamurit cate ceva,dar raman convins ca am contribuit cu critica mea la imbunatatirea pomenita.Clip-ul cu mitingul eram pe punctul de a-l sterge pentru ca-si facuse stagiul,dar asa,va ramane pana la proces SAU daca voi fi abordat altfel,adica cu respect,fara amenintari "tafnoase",il voi sterge.
-Va doresc un an nou cu succese,sanatate si respect si va asigur ca militez pentru un post TV local si acesta sa fie cat mai bun.Si sa fie "alaturi de oameni".Ca "ne pasa" demonstram prin militantismul nostru si prin calitatea mesajului media si nu prin lozinci...ca pe vremea impuscatului.
-PS.M-a indemnat cineva ca sa atrag atentia ca INTERNETUL este un univers virtual.Cunoscatorii stiu asta.Postarea expira la 22 martie 2010.


-Cu respect,nartip

nartip spunea...

-NOTA: am scos mai devreme acele postari pentru ca nu-mi faceau nici-un hatar.Dimpotriva,imi provocau disconfort,dupa ce ma calmasem pentru manipularea la care se incerca atragere si multi tampiti au muscat gogoasa lor de smoala.La eventuala recidiva,am material destul pentru contraofensiva,dar cred ca acolo sunt oameni intregi la minte si au inteles despre ce este vorba.Adica despre munca serioasa si atenta.
-Cu respect,nartip

nartip spunea...

cat de bine am ajuns in societatea romaneasca!?!un individ,-diaconescu- ajunge proprietar al unei televiziuni si se "asociaza" in "afaceri" cu un individ specializat in puscarie intr'o excrocherie de mare raspandire azi in lumea intreaga.
-paranormalul este "forta" cu care excrocii exploateaza starea de saracie materiala si culturala a lumii.ce nu vede omul de rand,cel excrocat,este faptul cum EXCROCUL evolueaza in bogatie si lux,el cetateanul excrocat ramanand pe mai departe cu saracia si necazurile sale,din ce in ce mai mari si mai multe.
-aceasta este culmea libertatilor atinsa in mod aberant.
**********************************
-TVR,diaconescu,otv,...

nartip spunea...

...atentie "presa" de toate felurile!Succesorul lui basescu a fost desemnat si lansat direct cu platforma-program a partidului care-i va asigura alegerea din primul tur.Ofiterul acoperit diaconescu,a fost subventionat sa se desvolte si toti care trec pe la "el" prin otv,furnizeaza informatii direct organelor speciale.
-Parv a ramas pe mai departe in arest pentru ca a acoperit bine "evenimentul",el fiind mentorul cu experienta,care l-a supervizat pe diaconescu,fiind un ofiter acoperit cu vechime si experienta dovedita in manipularea maselor de credululi in orice altceva decat in realitatea vietii.A avut astfel loc avansarea in grad si lansarea in cursa pentru perpetuarea aripii comuniste a fostului FSN.Tineti minte astea!
********************************
-Ca si mai sus.tot TVR,...

nartip spunea...

-Astfel de indivizi sunt de regula "sinistrati" de la natura si tot natura -selectia naturala- ar trebui sa "rezolve" situatia lor.Daca ar fi posibil sa li se pastreze ce au lasat in urma ca sa foloseasca peste o saptamana,ce ar spune ei?
-Umanitatea lor este exprimata prin bataie de joc asupra binefacatorilor lor.Daca am avea pentru fiecare individ un politist/jandarm si tot nu am putea stapani faradelegea din asemenea indivizi.Asa se confirma zicala populara ca facerea de bine...pentru unii...
************************************
-TVR,sinistratii de la Lacul Sarat-Braila- distrugeri...